Eticaret için en iyi Google Araçları

Eticaret için Hangi Araçları Kullanıyorsun?

Eticaret için en iyi Google Araçları

Ürünün internette. Satış yapıyorsun, para kazanıyorsun ama bazı noktalarda eksik kaldığını düşünüyorsun. İşte işini rahatlatacak en iyi Google Araçları.

  1. Analytics

    İnternet sitene kaç kişi ziyaret ediyor? Hangi anahtar kelimeler ile sitene ulaşıyor. Bu konulara cevapları bu platformda bulabilirsin. Eğer Google Reklamları veriyorsan; Reklam’ın sitene etkilerini de ölçebilirsin. Eğer internet siten varsa sürekli kontrol etmen gereken bir platform.

  2. Trends

    Adı üzerinde trendler. Kullanıcıların, arama motorunda en çok aradığı kelimeleri seninle paylaşılan platform. Aslında sattığın ürünün, sattığın servisin hangi ülkede ne kadar arandığını bilmen oldukça faydalı. Ya da yeni bir sektöre gireceksin. Almanya’ya bebek bezi satacaksın ve bunu da internet yoluyla halletmek istiyorsun. Almanya’da bebek bezi internette kaç kişi tarafından aranmış, bu verilere ulaşabilirsin.

  3. Ads

    En çok kullandığın veya duyduğun değil mi?’Google’dan reklam çıkayım da daha fazla müşteri gelsin’’ diyorsun. İşte o aracı Google Ads Panelinden yönetiyorsun. Seni büyük kitlelere ulaştırmak için Google Ads’i kullanman gerekiyor.

  4. Merchant Center

    Elinde ürünlerin bilgileri var. Hemen giriş yap ve bu bilgileri bu platforma yükle. Google kullanıcıları senin ürünlerine,fotoğraf ve detaylarıyla ulaşsın. Böylece beğenilen ürünlerini internet sitenden satın almalarına neden olabilir. Mutlaka kullanmalısın.

  5. Places

    Map üzerinden genelde trafiğe bakıyorsun değil mi? Bazen bir görüşmene gitmek için kullanıyorsun. Aslında Map içersinde işte bu araç var. Şirketlerin, restoranların vb. bir çok bilgiyi tek bir noktada görüntüleyebiliyorsun. Sen de zaman kaybetmeden, markanı, şirketini buraya kayıt ettir ki, müşterilerin sana daha çok güvensinler.




Previous
Previous

Avm ve Sokak Mağazacılığı bitiyor mu?

Next
Next

Dijital Pazarlama Vol.1 Hedefleme